„Dzień dobry TVN” na czele programów śniadaniowych
W jesiennej ramówce br. najpopularniejszym magazynem śniadaniowym jest „Dzień dobry TVN”, które wyprzedza „Pytanie na śniadanie” Dwójki. Trzecie miejsce zajmuje emitowany w Polsacie "Nowy dzień z Polsat News”.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 30 października br. średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wyniosła 567 tys. widzów. Przełożyło się to na 13,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Program na antenie TVN nadawany jest w dni powszednie o 8.00 i w weekendy o 8.30.
Drugie miejsce należy do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie”, które w analizowanym okresie przyciągało do TVP2 średnio 349 tys. osób, co przełożyło się na 8,95 proc. udziału. Morning-show Dwójki emitowany jest od poniedziałku do soboty o 8.00.
Trzecie miejsce zajmuje magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o 6.00. W jesiennej ramówce br. śledzi go średnio 221 tys. osób, co daje stacji 11,06 proc. udziału.
Z kolei TVP1 w ramach swojego pasma porannego (w dni powszednie między 5.55 a 8.00) nadaje obecnie „Poranek TVP Info”. W badanym okresie gromadził on 181 tys. widzów, a udział Jedynki w czasie jego emisji wyniósł 9,40 proc.
Magazyny śniadaniowe 4+
Oglądalność magazynów śniadaniowych w okresie od 1 września do 30 października 2014 roku | Wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR% |
DZIEN DOBRY TVN | TVN | 567 101 | 13,13% |
PYTANIE NA SNIADANIE | TVP2 | 348 828 | 8,95% |
NOWY DZIEN /PROG.PUBL.INFO.POL./ | Polsat | 220 634 | 11,06% |
PORANEK TVP INFO /PROG.INFO.POL./ | TVP1 | 180 760 | 9,40% |
Również i wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Dzień Dobry TVN” (273 tys. widzów; 16,77 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj już jednak „Nowy dzień z Polsat News” (100 tys. widzów; 13,57 proc. udziału), a trzecie „Pytanie na śniadanie” (99 tys. widzów; 6,80 proc. udziału).
Magazyny śniadaniowe 16-49
Oglądalność magazynów śniadaniowych w okresie od 1 września do 30 października 2014 roku | Wszyscy 16-49 | ||
Program | Stacja | AMR | SHR% |
DZIEN DOBRY TVN | TVN | 272 558 | 16,77% |
NOWY DZIEN /PROG.PUBL.INFO.POL./ | Polsat | 100 038 | 13,57% |
PYTANIE NA SNIADANIE | TVP2 | 99 148 | 6,80% |
PORANEK TVP INFO /PROG.INFO.POL./ | TVP1 | 46 642 | 6,36% |
Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” na czele programów śniadaniowych