„Dzień dobry wakacje” wygrało z konkurencją. 8,5 mln zł z reklam
Letnie wydania porannego magazynu TVN zatytułowane „Dzień dobry wakacje” oglądało średnio 750 tys. widzów. Program zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,52 mln zł.
„Dzień dobry wakacje” na antenie TVN oglądać można było w okresie od 30 czerwca do 25 sierpnia br., w niedziele o godz. 8.30. Średnia oglądalność wszystkich dziewięciu wydań porannego magazynu wyniosła 747 tys. widzów.
Przełożyło się to na 12,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek programu, nadany 30 czerwca br. Zainteresował on 937 tys. osób.
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
30-06-2013 | 937 485 | 14,63% | 17,73% |
07-07-2013 | 697 994 | 11,92% | 13,80% |
14-07-2013 | 822 275 | 13,16% | 17,45% |
21-07-2013 | 735 287 | 11,93% | 13,63% |
28-07-2013 | 662 511 | 11,30% | 13,82% |
04-08-2013 | 665 922 | 11,50% | 14,31% |
11-08-2013 | 765 468 | 12,20% | 15,95% |
18-08-2013 | 678 107 | 11,44% | 14,25% |
25-08-2013 | 761 331 | 12,01% | 15,01% |
Średnio: | 747 084 | 12,25% | 15,14% |
W paśmie nadawania magazynu TVN była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który w tym czasie pokazywał animacje oraz filmy fabularne, a jego udział uplasował się na poziomie 9,21 proc. Dalej ulokowały się: TVP2 (filmy fabularne i dokumenty; 9,16 proc.) oraz TVP1 (pasmo skierowane dla dzieci i młodzieży; 6,69 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Dzień Dobry Wakacje | 747 084 | 12,25% | 15,14% |
Polsat | 562 108 | 9,21% | 11,00% |
TVP2 | 558 687 | 9,16% | 7,21% |
TVP1 | 408 345 | 6,69% | 4,38% |
Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe przy emisji „Dzień Dobry Wakacje” w analizowanym okresie wyniosły 8,52 mln zł (dane bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry wakacje” wygrało z konkurencją. 8,5 mln zł z reklam
TVN potraktował swoich widzów jak idiotów. Dziwie się, że ludzie nie zmieniali kanału. Ja po 10 minutach miałam dość. Najważniejsze, to jednak zarobić na głupich ludziach. Mam nadzieję, że jeszcze odbije się im to czkawką. Ja DDTVN nie zamierzam już oglądać.