Serwis „Dziennik regionów” stracił widzów w TVP3
W tym roku „Dziennik regionów” ogląda średnio 95 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia audycji spadła o 30 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia informacyjnego serwisu „Dziennik regionów” pokazanych w okresie od 1 stycznia do 12 grudnia 2023 roku w TVP3 (emisja codziennie około godz. 22.00) wyniosła 95 tys. osób.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 0,92 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,49 proc. w grupie 16-49 i 0,65 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 30 lipca. Śledziło je średnio 256 tys. osób.
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Dziennika regionów” wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 12 grudnia 2022 roku w TVP3 wyniosła 125 tys. osób. Dało to TVP3 odpowiednio 1,09 proc., 0,64 proc. i 0,79 proc. udziału. Informacyjny magazyn stracił 30 tys. widzów.
„Dziennik regionów” to główny program podsumowujący wydarzenia mijającego dnia i zapowiadający najważniejsze tematy dnia następnego.
Dołącz do dyskusji: Serwis „Dziennik regionów” stracił widzów w TVP3