SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Effie 2013: Grand Prix za „5 Stadion” Tyskiego, DDB i Starcom firmami roku

W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanię „5 Stadion” piwa Tyskie. Ogółem wręczono 6 złotych nagród, 13 srebrnych i 19 brązowych. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, a domem mediowym roku - Starcom MediaVest Group.

Za kampanię „5 Stadion” piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) Grand Prix odebrały agencje DDB Warszawa, Tequila Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants oraz dom mediowy Starcom MediaVest Group. Przypomnijmy, że główna część akcji była prowadzona od marca do czerwca 2012 roku w związku z Euro 2012, a jej twarzami byli znani w przeszłości piłkarze: Zbigniew Boniek, Luis Figo i Marco van Basten (obejrzyj jeden ze spotów z ich udziałem). W ramach kampanii w TVP emitowano miniserial reklamowy „5. Stadion” (więcej o tej produkcji).

>>> Gala Effie 2013 (fotogaleria)

Złote Effie przyznano za pięć kampanii: reklamy pożyczki w ING Banku Śląskim z Adamem Woronowiczem uzależnionym finansowo od rodziny (obejrzyj te spoty), kampanię Lidla z Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą (przeczytaj o niej więcej), komunikację Orange Polska z Sercem i Rozumem (zobacz ostatni jak na razie spot z nimi), kampanię Pharmatonu Geriavitu z udziałem Bogusława Lindy (zobacz więcej) oraz kampanię „150 godzin” Opla (obejrzyj spot z niej).

W tegorocznej edycji Effie przyznano 13 srebrnych i 19 brązowych nagród. - Co nas bardzo cieszy, poziom zgłoszonych w tym roku kampanii był bardzo wysoki. Pokazuje to liczba przyznanych Złotych Effie i przede wszystkim nagrody Grand Prix - przekonuje Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, organizatora Effie. - I tak wielkie emocje towarzyszące gali, były spotęgowane faktem, że jurorzy nie mieli wątpliwości, że w tym roku zostanie przyznana Grand Prix, jednakże zdania były podzielone podczas dyskusji, która kampania zasługuje na to wyróżnienie bardziej… - dodaje.

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Effie 2013: Grand Prix za „5 Stadion” Tyskiego, DDB i Starcom firmami roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
bardzo słabo
odpowiedź
User
JZ
Lidl w kategorii bankowość?
odpowiedź
User
JezusChytrus
Kampania ING to porazka, chyba jedna z najgorszych i najbardziej drazniacych. Chyba jury nie ma telewizorow w domu
odpowiedź