Empik na powrót do szkoły: interaktywne live'y "Klasa otwarta" z ZetKacprem, Janiną Daily, Olą PS i Adamem Mirkiem
Empik w ramach działań związanych z powrotem uczniów do szkoły wystartował z cyklem interaktywnych live’ów pod hasłem "Klasa otwarta by Empik". Do udziału w projekcie zaproszeni zostali twórcy internetowi - ZetKacper, Janina Daily, Ola PS i Adam Mirek. Projekt jest częścią kampanii "Wszystko w temacie powrotu do szkoły", na którą składają się działania na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube.
"Klasa otwarta" to seria live’ów prowadzonych jednocześnie na Instagramie, TikToku, Facebooku oraz na YouTube. Empik zaprosił do współpracy twórców internetowych, którzy przez cały sierpień, co środę, o godz. 18:00 wcielają się w rolę nauczycieli podczas 45-minutowych lekcji prowadzonych ze specjalnie przygotowanego studia.
Każda 45-minutowa lekcja prowadzona jest przez innego „nauczyciela” i ma formę interaktywnej transmisji. W ubiegłym tygodniu widzowie mogli uczestniczyć w pierwszym live’ie z ZetKacprem, znanym przede wszystkim z roli tiktokowej nauczycielki „Pani Bożenki”. W planie są kolejne live'y z Janiną Daily (10.08), Olą PS (24.08) i Adamem Mirkiem (31.08). Nagrania z każdych zajęć będą dostępne na Facebooku i kanale YouTube Empiku.
"Przy wyborze prowadzących kierowaliśmy się nie tylko zróżnicowaniem tematów, które poruszą podczas spotkań, ale także sposobem prowadzenia lekcji, łączącym wiedzę i merytoryczne przygotowanie z dużą dawką humoru i zrozumiałym językiem. (...) Spotkania na Facebooku, Youtubie i TikToku są również tłumaczone na język migowy." - stwierdziła Joanna Urbanowska, social media & influencer marketing manager w Empiku.
Projekt „Klasa otwarta” jest elementem kampanii "Back to school" Empiku. Składają się na nią również cykle postów "Wszystko w temacie wyprawki i pokoju ucznia", które mają pomóc uczniom w wyborze odpowiednich, zgodnych z trendami i indywidualnymi upodobaniami przyborów szkolnych. Empik zorganizuje również specjalny konkurs, w którym do wygrania będzie 5 szkolnych wyprawek.
Ponadto marka aktywnie działa na TikToku, gdzie regularnie publikuje viralowe filmiki z udziałem pracowników Empiku oraz influencerów. W ramach przygotowań do nowego roku szkolnego, na kanale pojawią się m.in. kolejne materiały prezentujące w niestandardowy sposób kolekcje szkolne Empiku, a także ilustrujące w humorystyczny sposób dylematy zakupowe każdego ucznia i rodzica.
@empik Jeśli miłość do kotów weszła Wam równie mocno, mamy coś dla Was! 🐱 Tylko w Empiku znajdziecie kolekcję szkolną Crazy Cats! 🎒 #empik #empikcom #backtoschool #koty ♬ dźwięk oryginalny - Empik
Dołącz do dyskusji: Empik na powrót do szkoły: interaktywne live'y "Klasa otwarta" z ZetKacprem, Janiną Daily, Olą PS i Adamem Mirkiem