SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Empik planuje przetarg mediowy we współpracy z Double Check

Spółka Empik zawarła umowę z audytorem Double Check, który będzie współpracować z nią m.in. przy planowanym przetargu mediowym.

Umowa między Empikiem a Double Check obowiązuje od sierpnia. Audytor najpierw będzie pracować przy przetargu mediowym, który planuje firma, a po jego zakończeniu będzie monitorować jego kampanie w mediach.
Czasu trwania umowy nie podano.

W ub.r. Empik w przetargu wybrał do współpracy dom mediowy SMG, kończąc wtedy współpracę z MullenLowe MediaHub.

Double Check zaczął działalność na początku br. Firma należy do Jacka Dzięcielaka, wcześniej CEO Media Impact Polska i wieloletniego CEO Havas Media Group w Polsce, oraz Pawła Plucińskiego, wcześniej dyrektora tradingu w Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Empik planuje przetarg mediowy we współpracy z Double Check

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jagoda
Czekam na newsa: "Empik planuje płacić wydawcom w rozsądnych terminach"
odpowiedź