„Endless Night Party” - imprezujący bogowie reklamują Desperados (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec), której zwieńczeniem będzie imprezowy event „Endless Night Party”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Good, K2, Media Vest, Polymus Events i Roots PR.
Reklamy w kampanii „Endless Night Party” podkreślają, jak niezwykła będzie kończąca ją impreza, która odbędzie się 25 października w Warszawie (równocześnie podobne eventy będą mieć miejsce w Londynie i Mediolanie).
Wejściówki na imprezę nie są dostępne w sprzedaży, można je zdobyć tylko w konkursie prowadzonym na facebookowym fanpage’u Desperados.
- Desperados, najbardziej dzika marka w portfolio Grupy Żywiec, buduje swój wizerunek, wciągając konsumentów w świat szalonej zabawy. Na eventach sponsorowanych przez Desperadosa można w nieskrępowany sposób podążać za własnym imprezowym instynktem. Tutaj każdy fan naszej marki ma szansę poczuć się jak bóg imprezy - tak opisuje kampanię Anna Wood, senior brand manager Desperados.
Poprzednia akcja reklamowa marki była prowadzona wiosną i latem br. pod hasłem „Rebel Street” (zobacz szczegóły).
Obecna akcja od połowy września jest realizowana w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie (serwisy VoD).
Kreację kampanii przygotowała agencja Good, działania w internecie i social media prowadzi agencja K2, a aktywności public relations - agencja Roots PR. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest. Za organizację imprezy „Endless Night Party” odpowiada agencja Polymus Events.
Dołącz do dyskusji: „Endless Night Party” - imprezujący bogowie reklamują Desperados (wideo)