Enea Operator wybiera dom mediowy do dwuletniej współpracy
Spółka Enea Operator ruszyła z przetargiem, w którym wybierze dom mediowy. Umowę z nim chce zawrzeć na 2 lata.
Przetarg dotyczy planowania i zakupu powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego do komunikacji związanej z działalnością biura PR i komunikacji oraz komunikacji marki Enea Operator w prasie, telewizji, radiu i internecie. Obejmuje także realizację projektów niestandardowych związanych z działalnością promocyjną spółki.
Wybrana w nim agencja zajmie się obsługą w mediach funkcjonujących na obszarze działania spółki Enea Operator. Już na etapie przetargu Enea wskazuje konkretne media.
W przypadku prasy mają to być m.in. wybrane tytuły Polska Press (właścicielem tego wydawcy jest PKN Orlen; Enea jest spółką Skarbu Państwa), m.in. Głos Wielkopolski, Gazeta Lubuska, Gazeta Pomorska, Głos Dziennik Pomorza, a także prasa branżowa dotycząca rynku energetyki.
W przypadku telewizji wskazano stacje regionalne, takie jak TV Lubuszan, TV Police, TVP Poznań, TVP Bydgoszcz, TVP Szczecin, TVP Gorzów Wielkopolski. Działania internetowe będą obejmować m.in. Google a także social media i regionalne serwisy, takie jak np. epoznan.pl czy regionalne serwisy Polska Press.
Aktywności w stacjach radiowych to kampania na antenach regionalnych rozgłośni Polskiego Radia (Polskie Radio Szczecin, Polskie Radio Poznań, Polskie Radio Zachód, Radio Miejskie Gorzów), w wybranych stacjach Eurozetu (Meloradio Poznań, Plus Bydgoszcz, Plus Gorzów Wielkopolski) czy lokalnych stacjach sieci Radia Eska.
Uzupełnieniem kampanii w mediach mają być działania niestandardowe.
Przetarg trwa do 11 października br. Umowa ma zostać zawarta na 2 lata.
Dołącz do dyskusji: Enea Operator wybiera dom mediowy do dwuletniej współpracy