Energa wybiera agencje do kompleksowej obsługi reklamowej
Spółka Energa rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencje do kompleksowej obsługi reklamowo-strategicznej - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
Wybrane w nim agencje zajmą się kompleksową obsługą reklamową i marketingową Energi. Będą odpowiadać m.in. za prowadzenie kampanii reklamowych, strategię, kreację, produkcję reklam, a także planowanie i zakup mediów. Mają zajmować się zarówno komunikacją ATL, BTL jak i marketingiem internetowym. Będzie realizować działania wizerunkowe, informacyjne i promocyjne.
Energa zamierza w tym przetargu wybrać trzy agencje reklamowe. Z każdą z nich będzie zawierać tzw. umowy ramowe, które będą dotyczyły realizacji konkretnych projektów.
Zwycięskie agencje mają pracować dla spółki od 1 marca 2019 roku do 31 grudnia 2020 roku. Przetarg trwa do 10 grudnia br.
Aktualnie spółka jest w trakcie przetargu na wybór firmy, która zajmie się obsługą telefoniczną kampanii.
Na początku października z kolei firma wybrała do obsługi jej eventów agencje MyPlace i Ibento. Będzie z nimi pracować przez najbliższe trzy lata.
Nie udało nam się ustalić, z jakimi agencjami obecnie współpracuje spółka.
Dołącz do dyskusji: Energa wybiera agencje do kompleksowej obsługi reklamowej