SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Energa wybiera agencje do kompleksowej obsługi reklamowej

Spółka Energa rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencje do kompleksowej obsługi reklamowo-strategicznej - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.

Wybrane w nim agencje zajmą się kompleksową obsługą reklamową i marketingową Energi. Będą odpowiadać m.in. za prowadzenie kampanii reklamowych, strategię, kreację, produkcję reklam, a także planowanie i zakup mediów. Mają zajmować się zarówno komunikacją ATL, BTL jak i marketingiem internetowym. Będzie realizować działania wizerunkowe, informacyjne i promocyjne.

Energa zamierza w tym przetargu wybrać trzy agencje reklamowe. Z każdą z nich będzie zawierać tzw. umowy ramowe, które będą dotyczyły realizacji konkretnych projektów.

Zwycięskie agencje mają pracować dla spółki od 1 marca 2019 roku do 31 grudnia 2020 roku. Przetarg trwa do 10 grudnia br.

Aktualnie spółka jest w trakcie przetargu na wybór firmy, która zajmie się obsługą telefoniczną kampanii.

Na początku października z kolei firma wybrała do obsługi jej eventów agencje MyPlace i Ibento. Będzie z nimi pracować przez najbliższe trzy lata.

Nie udało nam się ustalić, z jakimi agencjami obecnie współpracuje spółka.

Dołącz do dyskusji: Energa wybiera agencje do kompleksowej obsługi reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl