Ewa Przyborowska communication directorem w altavia.kamikaze
Ewa Przyborowska objęła nowo utworzone stanowisko communication directora w agencji altavia.kamikaze. Będzie odpowiadać za całościowy nadzór nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną agencji.
Jest to powrót Ewy Przyborowskiej do altavia.kamikaze, po dłuższej macierzyńskiej przerwie. Przed odejściem pełniła w agencji funkcję account director.
Obecnie, na nowym stanowisku, w zakresie jej obowiązków znajdą się m.in. komunikacja zewnętrzna agencji, w tym media relations (we współpracy z agencją ŁubuDubu PR), relacje z otoczeniem branżowym czy wyłonienie najciekawszych projektów do konkursów branżowych itp., oraz komunikacja wewnętrzna - zarówno wewnątrz samej agencji, jak i w ramach Grupy Altavia.
- Ewa zna agencję od środka, przepracowała kilka lat “na projektach”, zna więc pracowników, managerów i specyfikę pracy, co na pewno ułatwi jej poruszanie się w licznych tematach komunikacyjnych wewnątrz agencji i Grupy Altavia, jak i pozwoli identyfikować projekty i tematy ciekawe dla świata zewnętrznego, bo takich u nas nie brakuje - komentuje Michał Ryszkiewicz, managing partner w altavia.kamikaze.
Przed dołączeniem do Kamikaze w 2017 r. Ewa Przyborowska pracowała przez dłuższy czas w Digital One (późniejsze Deloitte Digital), na stanowisku senior account manager. Odpowiedzialna była za zarządzanie zespołem accounckim pracującym m.in. dla firm: PepsiCo General Bottlers Poland (Lipton Ice Tea), McCormick (Kamis), Polkomtel, Teva, Valeant, Indesit/Hotpoint. Odpowiadała także za prowadzenie projektów (polskich i międzynarodowych), współtworzenie strategii marketingowych i obsługę przetargów.
W altavia.kamikaze od 2017 roku prowadziła zespół accouncki, pracujący m.in. dla marek Carlsberg Polska (głównie Somersby, Carlsberg, Karmi), Danone, Klosterfrau, Orange, Stock Polska. Wspierała także nowobiznesowe działania agencji, koordynując projekty przetargowe.
Dołącz do dyskusji: Ewa Przyborowska communication directorem w altavia.kamikaze