Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje dla MAiC kampanią promującą korzystanie z internetu
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji na opracowanie strategii i realizację kampanii społecznej propagującej korzystanie z internetu w życiu codziennym. Pokonała w nim trzech konkurentów.
Resort administracji i cyfryzacji przetarg na tę kampanię ogłosił pod koniec ub.r. i dopiero teraz go rozstrzygnął. Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej oferty złożyły agencja Partner of Promotion oraz dwa konsorcja: Ecorys Polska z Trzy Drugie Aleksandra Michalak i Effective Media z Effective Media Solutions.
Wartość umowy zawartej z Fabryką Komunikacji Społecznej wynosi 1,99 mln zł.
Zaplanowane przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji działania mają promować korzystanie z internetu (zwłaszcza szerokopasmowego) w życiu codziennym, w szczególności przez osoby wykluczone cyfrowo. Ma przedstawiać internet jako narzędzie, z którego łatwo i warto jest korzystać, ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Jej odbiorcy powinni postrzegać internet jako naturalny i niezbędny element codziennego życia, z którego każdy może korzystać.
Kampania ma mieć zasięg ogólnopolski. Terminu jej startu nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej zrealizuje dla MAiC kampanią promującą korzystanie z internetu