faceAddicted będzie promować Plus w social media
Agencja faceAddicted wygrała przetarg na obsługę Plusa i innych marek Polkomtela w internetowych serwisach społecznościowcych. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
faceAddicted dla marek takich jak Plus, Mobilny internet LTE czy Muzodajnia będzie realizować różnorodne działania komunikacyjne na Facebooku i w innych serwisach społecznościowych, przede wszystkiem Twitterze, Google+, YouTubie i NK.pl.
Przedstawiciele Polkomtela wyjaśniają, że o wyborze faceAddicted do tego zlecenia zdecydowały wysoki poziom merytoryczny kampanii przygotowywanych przez agencję i jej indywidualne podejście do prowadzonych działań. - Jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania, co odpowiada naszym oczekiwaniom - mówi Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu.
Polkomtel nie ujawnia, które inne agencje brały udział w tym przetargu.
Dołącz do dyskusji: faceAddicted będzie promować Plus w social media