SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook w Polsce - czołowe strony w sierpniu (infografika)

Serwis Socialbakers przygotował infografikę z sierpniowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.

Z infografiki obejmującej okres od 1 do 31 sierpnia br. wynika, że najpopularniejszym profilem marki w Polsce było Play, wyprzedzając Orange Polska, Plus, Allegro, Tymbark, Samsung Polska, McDonald's Polska, Reserved, Cropp i House.

Wśród profili mediowych liderem było Radio Eska, przed MTV, MTV Polska, VIVA Polska, Disney, Eska TV, VIVA, 4fun.tv, Discovery i RMF Maxxx.

Najbardziej angażujący profil marki miało Audi Polska, wyprzedzając Empik School, Oddka Vodka, Nissan oraz You Can Drive. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).

>>> Sokołów kontra "Kocham gotować", koniec Kredyt Banku (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a)

W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem było Orange Polska, przed Plusem, nju mobile, T-Mobile PL i Cyfrowym Polsatem.

Z kolei wszystkie trzy najbardziej popularne posty w sierpniu zostały opublikowane przez Heyah (dwa) i Frugo.

Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony w sierpniu (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl