Wspólne oglądanie filmów motywem przewodnim kampanii marki Familijne
Wystartowała kampania marki Familijne (Colian), której motywem przewodnim jest wspólne oglądanie filmów oraz seriali w domowym zaciszu. Akcja "Familijne Wieczory Filmowe" obejmuje szereg aktywności promocyjnych.
Kompleksowe działania zostały zaplanowane w największych stacjach tv, na platformach VOD, mediach społecznościowych i kinie.
Główną osią komunikacji jest konkurs – do wygrania 300 nagród filmowych. Aby wziąć w nim udział, trzeba kupić dwa dowolne
opakowania Wafli Familijne, wejść na stronę familijne.pl oraz podzielić się swoją ulubioną sceną filmową. Konkurs trwa do 31 marca be. Do wygrania jest 300 rocznych dostępów do player.pl oraz zapasy Wafli Familijne.
W ramach kampanii zaplanowano emisje billboardów sponsorskich w największych stacjach TV w pasmach filmowych oraz przy najpopularniejszych serialach. Uzupełnieniem kampanii są działania zasięgowe w serwisach VOD oraz reklama kinowa. Familijne Wieczory Filmowe wspiera również promocja w social mediach marki.
Firma nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za kampanię.
Wiosną i latem ub.r. marka Familijne promowana była działaniami pod hasłem "Mus je schrupać...zanim znikną".
Dołącz do dyskusji: Wspólne oglądanie filmów motywem przewodnim kampanii marki Familijne