Faza pucharowa Ligi Mistrzów przyciąga 2 mln widzów. Hitem mecz Borussia - Real
Mecze fazy pucharowej Ligi Mistrzów w TVP1 ogląda 2 mln osób, co daje stacji drugie miejsce w rynku. Najwięcej widzów dotąd przyciągnęło spotkanie Borussi Dortmund z Realem Madryt.
Średnia oglądalność fazy jednej ósmej i jednej czwartej finału rozgrywek Ligi Mistrzów, pokazywanych na antenie TVP1 w okresie od 19 lutego br. do 9 kwietnia br., wyniosła 2,01 mln widzów. Przełożyło się to na 13,69 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jedynka pokazywała po jednym meczu rozgrywek w środy o godz. 20.25.
W analizowanym okresie największym zainteresowaniem fazy grupowej cieszyło się spotkanie Real Madryt - Borussia Dortmund, które przyciągnęło przed telewizory 2,33 mln osób.
Najpopularniejsze mecze w TVP1
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
|
Mecz |
Data |
AMR |
SHR % |
REAL MADRYT - BORUSSIA DORTMUND |
02-04-2014 |
2 331 179 |
15,74% |
BAYERN MONACHIUM - MANCHESTER U. |
09-04-2014 |
2 125 129 |
14,17% |
BORUSSIA DORTMUND - ZENIT |
19-03-2014 |
2 071 171 |
14,18% |
W czasie emisji meczów Jedynka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co dało jej aż 25,13 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła stacja TVN (m.in. „Na Wspólnej”, „W11”, „Bitwa o dom” oraz filmy; 11,41 proc. udziału), a czwarte - Polsat (m.in. „Świat według Kiepskich”, „Top Chef” i także filmy; 8,36 proc.). W grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajęła także Dwójka, a trzeci był Polsat.
Widownia Ligi Mistrzów w TVP1 na tle konkurencji
Widownia Ligi Mistrzów na tle konkurencji |
Wszyscy 4+ |
|
16-49 |
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP2 |
3 691 765 |
25,13% |
20,27% |
TVP1 - Liga Mistrzów |
2 010 648 |
13,69% |
14,41% |
TVN |
1 676 837 |
11,41% |
11,65% |
Polsat |
1 228 407 |
8,36% |
11,85% |
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów można oglądać na antenie kanałów nc+. Największą popularnością cieszyły się spotkania w Canal+ Sport, które oglądało średnio 232 tys. widzów przy udziale wynoszącym 1,57 proc. w 4+ i 2,14 proc. w 16-49. Z kolei w nSport gromadziły one średnio 138 tys. osób (odpowiednio 0,93 proc. oraz 1,24 proc. udziału).
Najwięcej widzów w kanałach nc+ oglądało mecz Borussia Dortmund z Realem Madryt, pokazany 8 kwietnia br. na antenie Canal+ Sport. Śledziło go 390 tys. widzów.
Topowe mecze w kanałach nc+
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
||||
Mecz |
Stacja |
Data |
Godz. |
AMR |
SHR % |
BORUSSIA DORTMUND - REAL MADRYT |
Canal+ Sport |
08-04-2014 |
20:41:05 |
388 713 |
2,62% |
FC BARCELONA - ATLETICO MADRYT |
nSport |
01-04-2014 |
20:00:12 |
348 690 |
2,32% |
ATLETICO MADRYT - FC BARCELONA |
Canal+ Sport |
09-04-2014 |
20:42:15 |
282 330 |
1,89% |
Dołącz do dyskusji: Faza pucharowa Ligi Mistrzów przyciąga 2 mln widzów. Hitem mecz Borussia - Real
Zainteresowanie piłką siadło?
A może tylu mężczyzn wyjechało z kraju, że nie ma kto oglądać?