SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fiat i Chrysler ze wspólnym logo

Fiat i Chrysler wprowadzają wspólne logo. Twórcą nowej identyfikacji wizualnej obu firm jest studio projektowe RobilantAssociati.

Wprowadzenie nowego logotypu ma związek z ostatecznym przejęciem przez Grupę Fiat pozostałych udziałów Chryslera (pisaliśmy o tym tu).

Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie Fiata, nowe logo odzwierciedla cechy, z którymi firma chce być kojarzona. - Trzy litery z logo marki ułożone są w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów: litera F, utworzona z kwadratu, symbolizuje konkretność i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju - opisuje koncern.

Nowe logo zacznie być używane jeszcze przed ostateczną reorganizacją firmy. Nie podano jednak, kiedy konkretnie to nastąpi.

Twórcą nowego logotypu jest studio projektowe RobilantAssociati.

Dołącz do dyskusji: Fiat i Chrysler ze wspólnym logo

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
logo jest kiepskie,nijakie, banalne, a z firmami reklamowymi czy studiami
projektowymi to jest jak z erotomamem gawedziarzem, duzo gada slangiem
najczesciej a nic nie umie zrobic. I tak mamy przewaznie popis erudycji
i literatury branzowej i brak wzwodu. Bo mnie sie to z niczym nie kojarzy,
co najwyzej z pustka i brakiem czegos, ot 3 litery,
odpowiedź
User
andzia
i wlasciwie to szkoda a nawet żal poprzednich logo, dla tego pustego
F jak klucz francuski, C jak podkladka sprezynujaca i A jak cyrkiel
albo kątomierz.
odpowiedź
User
olo
to bedzie na scianie budynku firmy czyli biurowcu czy na autku ?
odpowiedź