Fiat i Chrysler ze wspólnym logo
Fiat i Chrysler wprowadzają wspólne logo. Twórcą nowej identyfikacji wizualnej obu firm jest studio projektowe RobilantAssociati.
Wprowadzenie nowego logotypu ma związek z ostatecznym przejęciem przez Grupę Fiat pozostałych udziałów Chryslera (pisaliśmy o tym tu).
Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie Fiata, nowe logo odzwierciedla cechy, z którymi firma chce być kojarzona. - Trzy litery z logo marki ułożone są w geometryczną formę inspirowaną najważniejszymi kształtami wykorzystywanymi przy projektowaniu samochodów: litera F, utworzona z kwadratu, symbolizuje konkretność i solidność; C, które stworzone zostało z okręgu, reprezentuje koło i ruch, symbolizując harmonię i ciągłość; wreszcie A, pochodzące od trójkąta, znamionuje energię i ciągły stan rozwoju - opisuje koncern.
Nowe logo zacznie być używane jeszcze przed ostateczną reorganizacją firmy. Nie podano jednak, kiedy konkretnie to nastąpi.
Twórcą nowego logotypu jest studio projektowe RobilantAssociati.
Dołącz do dyskusji: Fiat i Chrysler ze wspólnym logo
projektowymi to jest jak z erotomamem gawedziarzem, duzo gada slangiem
najczesciej a nic nie umie zrobic. I tak mamy przewaznie popis erudycji
i literatury branzowej i brak wzwodu. Bo mnie sie to z niczym nie kojarzy,
co najwyzej z pustka i brakiem czegos, ot 3 litery,
F jak klucz francuski, C jak podkladka sprezynujaca i A jak cyrkiel
albo kątomierz.