FilmBox i Kino Polska reklamują się na autobusach
Na warszawskich autobusach ruszyła kampania reklamowa telewizji FilmBox i Kino Polska. Akcję przygotowały kontrolująca te kanały SPI International Polska i firma City Media.
W ramach kampanii FilmBoxu i Kino Polska na bokach i z tyłu warszawskich autobusów umieszczono grafiki reklamowe. Layouty na bokach pokazują cztery witryny sklepowe, które prezentują najciekawsze pozycje z ramówki Kino Polska: seriale „Kobieta za ladą” i „Szpital na peryferiach” oraz komedie „Nie ma róży bez ognia” i „Brunet wieczorową porą”. Natomiast przekazy z tyłu pojazdów są złożone z wizerunków światowej sławy gwiazd, które występują w filmach emitowanych w FilmBoxie.
Reklamy FilmBoxu i Kino Polska zostały umieszczone na kilkudziesięciu autobusach jeżdżących w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach. Kampania potrwa do końca stycznia 2011 roku. Kreację we własnym zakresie przygotowała telewizja Kino Polska, a zakupem powierzchni zajęła się firma City Media.
Dołącz do dyskusji: FilmBox i Kino Polska reklamują się na autobusach