Frédéric Langin: z TomTom do TCL Multimedia na szefa ds. sprzedaży i marketingu w Europie
Frédéric Langin objął stanowisko dyrektora generalnego ds. sprzedaży i marketingu w Europie firmy TCL Multimedia produkującej telewizory. Wcześniej pracował w Compaq, Creative Labs i TomTom.
Langin będzie miał za zadanie wzmocnić reputację marek TCL i Thomson oraz przyspieszyć ich rozwój w Europie.
Langin ma ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze elektroniki użytkowej. Od 1999 r., przez 4 lata, zajmował liczne stanowiska w firmie Compaq (obecnie HP) we Francji oraz Ameryce, jako odpowiedzialny za sprzedaż i marketing (na końcu pracował jako menedżer sprzedaży detalicznej). Od 2003 r. pracował jako country manager w Creative Labs, gdzie był odpowiedzialny za uruchomienie detalicznej sprzedaży pierwszych odtwarzaczy audio MP3 oraz urządzeń wideo marki na rynku francuskim. W 2007 r. dołączył do zespołu TomTom, gdzie spędził 9 lat. Zaczynał jako specjalista sprzedaży i marketingu, a w szybkim czasie objął kierownicze stanowiska - dyrektora generalnego firmy w Londynie dla Francji, wiceprezesa dla Anglii, Irlandii oraz krajów nordyckich. Następnie objął stanowisko w Paryżu i został wiceprezesem firmy dla Francji, krajów Beneluksu oraz środkowej i wschodniej Europy.
Langin posiada dyplom Szkoły Biznesu w Tuluzie.
Dołącz do dyskusji: Frédéric Langin: z TomTom do TCL Multimedia na szefa ds. sprzedaży i marketingu w Europie