Carrefour zachęca Polaków: „Odkryj Francji Czar”
Sieć marketów Carrefour Polska organizuje akcję handlową pod hasłem „Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci sieci będą mogli skorzystać z dedykowanych promocji na francuskie marki i produkty. To efekt partnerstwa Carrefoura i French Touch - największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski.
W ramach czwartej edycji French Touch, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla miłośników francuskich produktów i marek. W okresie od 18 do 30 września br. w 22 wybranych sklepach sieci (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety), klienci będą mogli skorzystać z wielu promocji zarówno na artykuły spożywcze, jak również na francuską odzież i tekstylia, kosmetyki oraz artykuły dla domu. Akcja ma promować cały asortyment francuskich produktów w sklepach Carrefour, w tym produktów marek własnych, takich jak: Reflets de France, TEX czy „Jakość z Natury”.
W dedykowanym akcji French Touch katalogu handlowym, dostępnym także na stronie carrefour.pl, prezentowane są m.in.: croissanty czy bagietki francuskie, pasztety i inne wyroby mięsne, a także regionalne specjały z ryb i drobiu. Ofertę uzupełniają znane francuskie sery, wędliny i wina produkowane według tradycyjnych francuskich receptur.
W czwartą edycję akcji French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku, a także Ambasada Francji i Instytut Francuski w Polsce. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i trendach. Głównym elementem akcji będzie także gala finałowa French Touch, która odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl retransmitowany będzie 7 października w TVN.
Carrefour od ubiegłego tygodnia realizuje nową platformę komunikacyjną „Act for Food”. Sieć zrezygnowała z reklam z Napoleonem, w rolę którego wcielał się Jacek Braciak.
Dołącz do dyskusji: Carrefour zachęca Polaków: „Odkryj Francji Czar”