SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Frugo reklamowane jako „owoc kultury” (wideo)

Pod hasłem „Owoc kultury” rusza nowa kampania reklamowa napoju Frugo (FoodCare). Akcję - obejmującą telewizję, outdoor i internet, przygotowały i realizują firmy PZL, Mindshare Polska, FaceAddicted i BrandLab.

W nowej kampanii Frugo, pod przewodnim hasłem „Owoc kultury”, eksponowane są slogany takie jak „Humanizm Wam w duszę” czy „Kwiatek Ci w rękę Jadziu” w stylistyce napisów na ścianach. Ma to podkreślać, że napój wywołuje pozytywne, kulturotwórcze emocje we wszystkich kontekstach, nawet tych związanych raczej z agresją słowną.

 

Z kolei spot telewizyjny jest utrzymany w konwencji thrillera. Jego akcja rozgrywa się w mrocznych okolicznościach przyrody i kończy zaskakującą pointą, a występują w nim aktorzy - naturszczycy.

Akcja będzie prowadzona w telewizji od 17 maja, a ponadto obejmuje outdoor (citylighty) oraz internet (niestandardowe działania w social media). Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a media kupił dom mediowy Mindshare. Za aktywności w internecie odpowiada agencja FaceAddicted, a za działania PR - agencja BrandLab.

Dołącz do dyskusji: Frugo reklamowane jako „owoc kultury” (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dżejmz Brał & Dżon Bronzowy
No, wreszcie kampania mająca cokolwiek z inteligentnym dowcipem, zaakceptowana przez polskich marketingowców. Może ktoś był chory i wzięli praktykantów za 1200 zł/mies na zastępstwo? Albo wrogi element w branży perfidnie prześlizgnął się przez gęste sito perfekcyjnej machiny rekrutacyjnej? Sam nie wiem.
odpowiedź
User
Kasia
nie mogę odtworzyć filmów na WM..
odpowiedź
User
x
ja widziałem billboard z hasłem "Frugo Ci w koszyk", które kilku osobom skojarzyło się z innym hasłem (przepraszam za wulgaryzmy): "ch... Ci w d..." co w połączeniu z "owocem kultury" daje efekt mocnej groteski...
odpowiedź