Fundacja Mamy i Taty szuka agencji, która zrealizuje dla niej społeczną kampanię pod hasłem „Ratuj Rodzinę”
Fundacja Mamy i Taty jeszcze w tym roku chce przeprowadzić ogólnopolską społeczną kampanię pod hasłem „Ratuj Rodzinę” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Działania te mają uświadomić społeczeństwo i media o skali rozwodów, zagrożeniach dla dzieci związanych z rozpadem związku oraz możliwościach ratowania rodziny w obliczu kryzysu.
Kampania ma obejmować emisję spotów w telewizji i w internecie (media społecznościowe, YouTube). Działania w telewizji mają być prowadzone od początku listopada br. do połowy grudnia br., a w internecie – od połowy października do połowy grudnia br.
Celem akcji pod hasłem „Ratuj Rodzinę” jest uświadomienie społeczeństwa, mediów oraz osób decyzyjnych o skali rozwodów, zagrożeniach dla dzieci związanych z rozpadem związku oraz możliwościach ratowania rodziny w obliczu kryzysu.
Jak podaje Fundacja, badania wskazują rozwód, jako najczęstszy czynnik zwiększający ryzyko związane z przestępczością, zachowaniami niebezpiecznymi, problemami natury psychologicznej lub zdrowotnej u dzieci.
Grupą docelową kampanii są osoby żyjące w związkach małżeńskich i posiadające dzieci, przechodzące kryzys w związku małżeńskim. Analiza danych GUS (Rocznik Demograficzny 2017) wskazuje, że najczęściej do rozwodu dochodzi pomiędzy 30 a 50 rokiem życia. Problem rozwodów dotyka przede wszystkim mieszkańców miast, w których rozpada się 19,5 małżeństw na 10 tys. mieszkańców. Dla porównania na wsiach rozpada się 10,9 małżeństw na 10 tys. mieszkańców.
Badania realizowane dla Fundacji Mamy i Taty, przez prof. Dominikę Maison, w kwietniu 2017 roku, wskazują, że 88 proc. ankietowanych uważa, że „miłość na całe życia jest możliwa”.
Fundacja Mamy i Taty w trwającym do 27 września br. przetargu wybierze agencję, która zajmie się zrealizowaniem zaplanowanej kampanii społecznej. Do jej zadań należeć będzie m.in. opracowanie mediaplanu emisji spotu ze wskazaniem propozycji mediów, zaplanowanie i zakup czasu reklamowe w tv, emisja spotów, zaplanowanie i zakup powierzchni reklamowej w internecie oraz emisja spotów w internecie.
Fundacja Mamy i Taty jesienią ub.r. promowała Strategię Odbudowy Rodziny. Kilka miesięcy wcześniej akcją pod hasłem „Fajnie być tatą” promowała ojcostwo.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Mamy i Taty szuka agencji, która zrealizuje dla niej społeczną kampanię pod hasłem „Ratuj Rodzinę”