Galę „Eska Music Awards 2014” w TVP1 oglądało 1,7 mln widzów
Eska Music Awards 2014 oglądało średnio 1,70 mln widzów. TVP1 w czasie emisji gali przegrała walkę o widza w rynku z Polsatem, który w tym czasie pokazywał Polsat Sopot Festival 2014. Wpływy z reklam wyniosły 664 tys. zł.
22 sierpnia 2014 roku TVP1 pokazywała galę „Eska Music Awards 2014”. Średnia widownia transmisji wyniosła w 1,70 mln osób. Przełożyło się to na 13,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu dla Wirtualnemedia.pl.
TVP1 w czasie emisji gali przegrała walkę o widza z Polsatem w rynku telewizyjnym, który w tym czasie pokazywał „Polsat Sopot Festival 2014” (zobacz dane oglądalności). Trzecie miejsce w tym paśmie należało do TVN, a czwarte - do TVP2.
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka była dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji „Eski Music Awards 2014”
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
Polsat | 2 197 505 | 17,02% | 15,45% |
TVP1 - Eska Music Awards 2014 | 1 704 080 | 13,20% | 14,90% |
TVN | 1 479 516 | 11,46% | 16,25% |
TVP2 | 958 138 | 7,42% | 7,57% |
Gala „Eska Music Awards 2014” z reklam zarobiła 664 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: Galę „Eska Music Awards 2014” w TVP1 oglądało 1,7 mln widzów
Jedyna szansa na muzyczną edukację to radiowa trójka. Tam jeszcze zostali prezenterzy, którzy usłali nam muzyczny rynek prawdziwymi perłami .
PS. LEMON- jedyne wydarzenie ponad eskowozetowe. Trzymam kciuk, żeby tych radiowych debili nie posłuchali i nie zaczeli "umpować" jak ich koledzy zwani Enej .