Galeria Metropolia w Gdańsku promuje się jako "Galeria na okrągło"
Na outdoorze, w internecie, prasie i radiu trwa kampania reklamowa promująca otwarcie Galerii Metropolia w Gdańsku. Akcję prowadzoną pod hasłem "Galeria na okrągło" przygotowała agencja Cosmic Studio.
Galeria Metropolia zostanie otwarta dla klientów w sobotę 22 października br. Mottem przewodnim kampanii jest hasło "Galeria na okrągło" odnoszące się do trzech głównych haseł mających wyróżniać centrum: "Zakupy na okrągło", "Atrakcyjne ceny na okrągło" oraz "Rozrywka na okrągło". Motto to odwołuje się też do graficznego wyróżnika logo galerii, jakim jest litera "o" podkreślona wielokolorowymi okręgami.
Trzy hasła przewodnie galerii mają swoje odzwierciedlenie w projektach graficznych, w których modelka pozuje z "gadżetami" symbolizującymi zakupy, ceny i rozrywkę. Całość kreacji potraktowana została w stylu pop art.
Kampania reklamowa prowadzona jest na terenie Trójmiasta i obejmuje nośniki outdoor (wielki format, billboardy, przystanki, pociągi SKM), portale internetowe, social media, prasę lokalną oraz spoty w rozgłośniach radiowych. Akcji towarzyszy także aktywność PR-owa, której owocem są artykuły prasowe oraz działalność na profilach Galerii Metropolia na Facebooku i Instagramie. Uzupełnieniem tych działań jest akcja ambientowa "biegające literki" planowana w ostatnich dniach przed otwarciem galerii, a także reklama na samochodach Mobi Jet.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketingowa Cosmic Studio, która w pełni przygotowała strategię promocji wydarzenia i prowadzi nad nią nadzór produkcyjny.
Dołącz do dyskusji: Galeria Metropolia w Gdańsku promuje się jako "Galeria na okrągło"