"Gazeta Bankowa" zmienia się w miesięcznik
"Gazeta Bankowa" z początkiem nowego roku zmienia tryb wydawniczy z tygodniowego na miesięczny. Magazyn w nowej formule będzie miał 130 stron i kosztował 29 zł.
Zmiana cyklu wydawniczego "Gazety Bankowej" z tygodniowego na miesięczny to kolejny etap zmian zapoczątkowanych pod koniec października uruchomieniem serwisu internetowego GB.pl. Redakcja uzasadnia, że wychodzi w ten sposób naprzeciw oczekiwaniom czytelników i zagospodarowuje niszę rynkową wśród specjalistycznych tytułów związanych z bankowością i finansami. O ile GB.pl jest skierowany do szerokiego grona odbiorców, o tyle miesięcznik "Gazeta Bankowa" ma być prestiżowym magazynem dla profesjonalistów - kadry zarządzającej i top managementu w instytucjach finansowych.
W liczącym 130 stron czasopiśmie będą publikowane głównie pogłębione, fachowe raporty, analizy, wywiady i rankingi. Magazyn będzie miał minimalistyczny layout z elementami dynamicznymi, zachowując jednocześnie dotychczasową winietę. Miesięcznik drukowany w formacie ok. 220x 290 mm będzie kosztował 29 zł i będzie dostępny w spółkach kolporterskich, salonach Empik i prenumeracie. Czasopismo przygotowuje dotychczasowy zespół "Gazety Bankowej" kierowany przez Macieja Goniszewskiego.
Pierwszy numer miesięcznika "Gazeta Bankowa" ukaże się 28 grudnia i będzie zawierał m.in. obszerny wywiad z Janem Czekajem, członkiem kończącej właśnie kadencję Rady Polityki Pieniężnej, raport na temat poszerzania strefy euro, prognozy na 2010 rok, analizę niemieckiego rynku bankowego i rozmowę na temat finansów z aktorką Beatą Tyszkiewicz.
Relaunch "Gazety Bankowej" będzie wspierać kampania reklamowa w internecie (banery i mailingi), prasie (reklamy, katalogi) oraz w formie patronatów medialnych. Działania te są zaplanowany na cały nadchodzący rok.
Dołącz do dyskusji: "Gazeta Bankowa" zmienia się w miesięcznik