SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gazeta Wyborcza w górę, Dziennik wyprzedził Fakt

Rosną wpływy reklamowe Gazety Wyborczej, Dziennika. Ostro w dół Fakt, Rzeczpospolita i SE - czyli rynek reklamy w prasie w maju 2007.

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w maju 2007 roku cennikowe wpływy z reklam do 86,40 mln zł, czyli o 3,2 mln zł wobec analogicznego okresu 2006 - wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.

Na drugie miejsce awansowała "Rzeczpospolita", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 16,44 mln zł (0,82 mln zł mniej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło dla "Dziennika" - 15,44 mln zł (wzrost o 10,44 mln zł).

Tuż za podium uplasował się "Fakt" - 14,22 mln zł (mniej o 4,57 mln zł niż o rok wcześniej).

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam zanotował "Dziennik Bałtycki" - wzrost z 7,57 mln rok temu do 7,60 mln zł obecnie.

Wszystkie monitorowane gazety codzienne zarobiły w kwietniu 2007 roku 222 755 124 zł wobec 222 450 786 zł w 2006 roku.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc V.2007
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 222 755 124 zł
GAZETA WYBORCZA 86 398 729 zł
RZECZPOSPOLITA 16 439 217 zł
DZIENNIK 15 449 901 zł
FAKT 14 229 296 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 7 599 102 zł
SUPER EXPRESS 7 511 177 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 6 198 601 zł
METRO 4 918 793 zł
DZIENNIK ZACHODNI 4 663 439 zł
GAZETA PRAWNA 4 571 050 zł

bez autopromocji
Rok / Miesiąc V.2006
Główne medium + wyd. lokalne Wpływy [zł]
Razem: gazety 222 450 786 zł
GAZETA WYBORCZA 83 189 255 zł
FAKT 18 791 065 zł
RZECZPOSPOLITA 17 260 101 zł
SUPER EXPRESS 7 859 164 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI 7 567 679 zł
PULS BIZNESU 5 974 913 zł
GAZETA PRAWNA 5 690 610 zł
DZIENNIK 5 000 920 zł
METROPOL 4 901 023 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI 4 405 221 zł

dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Podsumowanie wpływów reklamowych w maj 2007 roku:

z autopromocją

Rok / Miesiąc V.2006 V.2007
Media Wpływy [zł] Wpływy [zł]
Telewizja 804 224 810 zł 977 610 797 zł
Radio 135 878 070 zł 149 126 363 zł
Gazety 229 129 556 zł 229 858 638 zł
Magazyny 228 152 987 zł 240 688 062 zł
Razem 1 397 385 423 zł 1 597 283 860 zł

Podobne maj 2007:
radio
dzienniki

Dołącz do dyskusji: Gazeta Wyborcza w górę, Dziennik wyprzedził Fakt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl