SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gdańsk zapłaci Lechii 8,1 mln zł za promocję

Władze Gdańska zawarły nową, obowiązującą do 21 grudnia ub.r. umowę z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk. Jej wartość opiewa na ponad 8,13 mln zł.

Zawarta umowa dotyczy przeprowadzenia przez Lechię Gdańsk działań promocyjnych Gdańska w związku z udziałem tego klubu w rozgrywkach piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy.

Będzie się to odbywać m.in. poprzez branding strojów zawodników, wewnętrzny branding na Stadionie Gdańsk oraz emisje spotów reklamowych na bandach LED podczas meczów Ekstraklasy, ekspozycje logotypu miasta Gdańska na materiałach drukowanych na oficjalnej stronie klubu, ekspozycje logotypu miasta Gdańska lub nazwy Gdańsk podczas transmisji telewizyjnych.

Wartość umowy opiewa na 8,13 mln zł.

- Piłka nożna to najpopularniejsza i najbardziej medialna dyscyplina sportowa. Wydatki poniesione na promocje przy okazji meczów piłkarski przynoszą wielokrotne zwroty medialne i są doskonałą promocją miasta - uzasadniają władze Gdańska.

W 2019 roku Lechia Gdańsk osiągnęła 51,2 mln zł przychodów sprzedażowych, wobec 48,3 mln zł rok wcześniej. Komercyjne wpływy klubu (głównie od sponsorów) zmalały rok do roku z 34,7 do 21,3 mln zł, z transmisji wzrosły z 8,6 do 21,9 mln zł, a dni meczowych - z 5 do 8 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Gdańsk zapłaci Lechii 8,1 mln zł za promocję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl