SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

363 tys. widzów „Głębi ostrości” w TVP1 i 239 tys. w TVP Info

Nowy reporterski cykl „Głębia ostrości” w TVP1 oglądało średnio 363 tys. widzów. Misyjna produkcja dała stacji ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, a wpływy z reklam wyniosły 1,44 mln zł. 239 tys. osób gromadziły powtórki audycji pokazywane w TVP Info.

Maria Stepan w zwiastunie programu „Głębia ostrości” Maria Stepan w zwiastunie programu „Głębia ostrości”

Reporterski cykl „Głębia ostrości” nadawany był na antenie Jedynki we wtorki o godz. 21.00, w okresie od 15 stycznia do 28 maja 2019 roku. Średnia oglądalność siedemnastu premierowych odcinków produkcji wyniosła 363 tys. widzów. Przełożyło się to na 2,33 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszyła się pierwsza część czwartego odcinka zatytułowana „Ochotnicy”. Przyciągnęła ona uwagę 484 tys. osób.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP2, która pokazywała wówczas hitowy serial „M jak miłość”, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 33,95 proc. Drugie miejsce zajął TVN („Milionerzy”; 11,36 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia Polsat (pasmo filmowe; 7,88 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była czwarta.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół misyjnej audycji TVP1 wyniosły 1,44 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Audycja w niedziele o godz. 19.00 była również powtarzana w TVP Info. Cykl na tej antenie do 19 maja oglądało średnio 239 tys. osób (odpowiednio 1,57 proc., 0,38 proc. oraz 0,70 proc. udziału).

Cykl Marii Stepan „Głębia ostrości” jest powrotem reportażu na główną antenę. W tym programie publiczny nadawca przedstawia reporterskie materiały zarówno z Polski jak i z zagranicy, przygotowane przez dziennikarzy TVP Info.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: 363 tys. widzów „Głębi ostrości” w TVP1 i 239 tys. w TVP Info

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jaro
Kolejny program dla zacofanych wsioków ze ściany wschodniej.
0 0
odpowiedź
User
Loko
Kiedy w końcu skumacie, że ten program prezentuje felietony, a nie reportaże. Pani Stepan raczej chyba nie ma pojęcia o tym, jak się robi dobry reportaż.
0 0
odpowiedź
User
Donek
W ogóle był taki program ? Pierwsze słyszę chyba nie było reklamy tego
0 0
odpowiedź