SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Globalny budżet marki Sprite dla BBH

Agencja Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego należącej do Coca-Coli marki Sprite.

W pokonanym polu BBH zostawiła agencję reklamową Wieden & Kennedy, która obsługuje budżet głównego produktu firmy jakim jest Coke.

Natomiast od stycznia BBH jest odpowiedzialna za kreację innej marki Coca-Coli - Vitaminwater.

Obecnie Coca-Cola planuje rozszerzenie marki Sprite o napój Sprite Green, w którym zostanie zastosowany wykonany na zamówienie firmy słodzik o nazwie Truvia.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Globalny budżet marki Sprite dla BBH

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl