SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Globalny budżet medialny Zurich dla Mindshare

Dom mediowy Mindshare wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla Zurich Financial Services Group.

W finałowej fazie przetargu na warty 100 milionów funtów budżet firmy ubezpieczeniowej Mindshare (należący do WPP Group) pokonał Aegis Media.

Wcześniej z przetargu wyeliminowany został dom mediowy Zed Media (należący do ZenithOptimedia), który do tej pory obsługiwał Zurich w tym zakresie. Zed Media odpowiadał za ten budżet od 2004 roku, kiedy firma zdecydowała się na przekazanie wszystkich swoich działań marketingowych w ręce agencji należących do Publicis Groupe.

Najważniejszymi rynkami, na których działa Zurich, są Wielka Brytania, Niemcy, USA, Szwajcaria, Hiszpania oraz Włochy. Ogółem działająca od 1872 roku grupa zatrudnia 60 tysięcy pracowników obsługujących klientów w 170 krajach.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Globalny budżet medialny Zurich dla Mindshare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl