„Głowy do góry!” - PZU promuje się przy meczach Euro
Grupa PZU prowadzi eventową kampanię reklamową pod hasłem „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”. To część akcji informującej o rozpoczętym niedawno rebrandingu firmy.
W ramach kampanii pod hasłem „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem” działania zaplanowano w polskich miastach gospodarzach Euro 2012 w dni, w których odbywają się mecze. Podczas każdego eventu kibice będą otrzymywać wielkoformatowe wydruki swojej twarzy, dzięki którym można wyróżnić się na stadionie. Ponadto rozdawane będą wielkoformatowe wydruki z hasłami wzorowanymi na okrzykach kibiców.
>>> „Kanały dostpu”- Janusz Rewiński w nowym spocie PZU (wideo)
Pierwsze eventy odbyły się już w Warszawie i Gdańsku (przy okazji meczów Polska - Grecja i Hiszpania - Włochy), a zaplanowanych jest jeszcze pięć: ponownie w Warszawie (przy meczu Polska - Rosja, ćwierćfinale i półfinale) i Gdańsku (przy ćwierćfinale), a także we Wrocławiu (przy meczu Polska - Czechy). W Warszawie punkt PZU będzie znajdował się na placu Konstytucji, we Wrocławiu - na placu Grunwaldzkim, a w Gdańsku - na Targu Węglowym. Szczegółowe informacje o akcji znajdują się na stronie glowydogory.pl.
>>> Jak będą teraz wyglądać oddziały i reklamy PZU (zdjęcia)
Eventy to element prowadzonej od połowy maja kampanii wspierającej rebranding PZU. Celem działań jest wzmocnienie świadomości zmian w firmie oraz podkreślenie jej nowoczesnego podejścia do klientów.
Dołącz do dyskusji: „Głowy do góry!” - PZU promuje się przy meczach Euro