Gra na Facebooku w letniej kampanii Cropp (wideo)
W ramach letniej kampanii reklamowej marki Cropp na Facebooku udostępniono grę. Aplikację – utrzymaną w pikselowej stylistyce atari – przygotowała agencja zjednoczenie.com.
W grze promującej Cropp na Facebooku występują postaci nawiązujące do prowadzonej obecnie kampanii reklamowej tej marki „No Damage No Fun” (więcej). Bohaterami aplikacji są Dr Damage i Mr Fun, a grafika jest utrzymana w stylistyce 8-bitowych, platformowych gier z lat 80. Aplikacja zawiera opcje społecznościowe, m.in. prowadzony jest ranking graczy, z których najlepsi będą nagradzani kuponami na zakupy w salonach Cropp.
Gra jest dostępna dla wszystkich użytkowników śledzących profil Cropp na Facebooku. Aplikację przygotowała i zintegrowała z tym serwisem agencja interaktywna zjednoczenie.com.
Dołącz do dyskusji: Gra na Facebooku w letniej kampanii Cropp (wideo)
http://okazyjni.pl/kupon-2305_Zobacz+promocje+Reserved.htm