SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grayling obsłuży Chorwacką Wspólnotę Turystyczną

Agencja Grayling zajmie się obsługą public relations z Chorwacką Wspólnotą Turystyczną (CNTB) na arenie międzynarodowej.

Do zadań agencji należy zwiększenie świadomości i pozytywnego postrzegania Chorwacji jako  popularnego kierunku turystycznego. Grayling będzie odpowiedzialna za wkład w zwiększenie liczby turystów odwiedzających ten kraj.

Działania promujące Chorwację będą prowadzone przez międzynarodowy zespół ekspertów z Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Szwecji, Norwegii, Holandii, Polski oraz Stanów Zjednoczonych ze szczególnym uwzględnieniem Nowego Jorku.

Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę o współpracy.

Dołącz do dyskusji: Grayling obsłuży Chorwacką Wspólnotę Turystyczną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
I bardzo dobrze. Chorwacja będzie prowadziła w końcu przemyślane działania, a nie jednorazowe akcje polegające na fundowaniu wczasów dla kilku osób z TVN. Najwyższa pora na taki ruch, bo już teraz widać, że Chorwacja ceny podwyższyła i juz nie jest tak konkurencyjna jak kiedyś
0 0
odpowiedź