SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Grazia" na podium sprzedaży pism luksusowych, "Be Active" słabiej od "Women's Health"

W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a na trzecim miejscu znalazła się "Grazia". Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Wysokie Obcasy Extra”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 233 699 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2014 roku pismo to zanotowało wzrost o 3,45 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do shoppingowego magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 137 228 egz., po spadku o 1,42 proc.

Na podium znalazła się jeszcze „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która od maja ub.r. ukazuje się jako miesięcznik (wcześniej tytuł ten był dwutygodnikiem). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w październiku ub.r. uplasowała się na poziomie 126 657 egz.

Największy wzrost udziału odnotował „Shape” (Marquard Media Polska), który zajął jednak ostatnie miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 17,99 proc. do 23 307 egz.

Z kolei najwięcej - 23,02 proc. - straciły „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), którego wynik wyniósł 63 034 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 13.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 986

236 607

233 699

289 974

228 319

225 901

Avanti

195 150

137 730

137 228

254 000

139 561

139 204

Grazia

154 983

127 057

126 657

-

-

-

Zwierciadło

145 000

87 900

86 715

155 900

106 360

106 360

Pani

134 772

86 588

86 388

139 979

76 656

76 506

Glamour

120 000

79 988

79 768

130 000

92 900

91 200

Cosmopolitan

160 000

75 777

75 777

160 000

79 843

79 843

Joy

160 000

93 365

73 187

160 000

83 963

83 814

Women’s Health

140 030

70 651

70 651

-

-

-

Elle

120 000

71 148

68 928

128 000

86 604

84 604

In Style - Edycja Polska

120 000

68 788

68 568

129 000

80 257

80 257

Be Active. Dietetyka & Fitness

122 000

65 743

65 743

-

-

-

Wysokie Obcasy Extra

130 000

74 104

63 034

130 000

88 352

81 885

Uroda Życia

136 590

77 474

60 393

-

-

-

Hot Moda

115 000

50 341

50 341

130 000

54 037

54 037

Harpers Bazaar

53 000

23 781

23 781

59 700

28 423

27 523

Shape

50 000

23 307

23 307

38 000

19 754

19 754

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 90,09 proc.) pochwalić się mogła „Grazia”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciła „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - było to 47,52 proc. Jej wrześniowy numer miał jednak cenę promocyjną 2,99 zł.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 986

236 607

233 699

289 960

199 402

197 414

Avanti

195 150

137 730

137 228

176 000

90 523

90 175

Grazia

154 983

127 057

126 657

119 991

66 830

66 630

Zwierciadło

145 000

87 900

86 715

130 000

78 648

77 563

Pani

134 772

86 588

86 388

134 996

79 750

79 550

Glamour

120 000

79 988

79 768

119 945

71 191

70 971

Cosmopolitan

160 000

75 777

75 777

160 000

106 943

96 943

Joy

160 000

93 365

73 187

160 000

90 874

89 254

Women’s Health

140 030

70 651

70 651

140 500

81 644

81 644

Elle

120 000

71 148

68 928

94 879

55 742

53 512

In Style - Edycja Polska

120 000

68 788

68 568

90 000

49 033

48 813

Be Active. Dietetyka & Fitness

122 000

65 743

65 743

125 000

73 826

73 826

Wysokie Obcasy Extra

130 000

74 104

63 034

128 000

81 075

70 236

Uroda Życia

136 590

77 474

60 393

155 105

125 168

115 077

Hot Moda

115 000

50 341

50 341

120 000

62 621

62 621

Harpers Bazaar

53 000

23 781

23 781

53 000

25 900

25 900

Shape

50 000

23 307

23 307

38 000

17 895

14 895

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: "Grazia" na podium sprzedaży pism luksusowych, "Be Active" słabiej od "Women's Health"

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Kiedy wymiana naczelnych Wysokich Obcasów Extra i Urody Życia? Harpers Bazaar musi chyba spaść do 5 tysięcy sprzedaży, aby ktoś pomyślał co źle działa.
0 0
odpowiedź
User
damian
Polecam artykuł Max Kolonko, który pokazuje, że Komorowski wraz z PO przez lata okradali Polskę i byli na usługach Niemców!!!
Powinni za to wszystko odpowiedzieć przed nami,3 prawdziwymi POLAKAMI. Nie dajmy sobie dłużej mydlić oczu przez te niemieckie media. CZYTAJCIE JAK BYŁO!! bookstar.pl/8538
0 0
odpowiedź
User
CS
Bo i jest TS super Avanti dla ludzi a Grazia bardzo pozytywna zmiana!
0 0
odpowiedź