Marcin Kowalczyk dyrektorem generalnym ds. komercyjnych w Gremi Media
Marcin Kowalczyk objął w Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) nowo utworzoną funkcję dyrektora generalnego ds. komercyjnych. Z firmą jest związany od 10 lat.
Jako dyrektor generalny ds. komercyjnych Marcin Kowalczyk będzie nadzorował działy sprzedaży Gremi Media. Jednocześnie przestał być prezesem firmy e-Kiosk (Gremi Media jest jej większościowym udziałowcem), a na tym stanowisku zastąpił go Piotr Łysek, który jest też członkiem zarządu Gremi Media.
- Nominacje związane są z realizacją długofalowej strategii Grupy, w ramach której stawiamy na intensywny rozwój komercyjnych projektów cyfrowych oraz dywersyfikację biznesu poprzez rozbudowę struktur i wzrost przychodów spółek, w których Gremi Media ma udziały kapitałowe - uzasadnia Dariusz Bąk, prezes firmy.
Marcin Kowalczyk jest związany z Gremi Media od 2007 roku. Przez ostatnie trzy lata jako group head of digital odpowiadał za cyfrową transformację spółki. Przedtem przez trzy lata zarządzał przychodami cyfrowymi i sprzedażą treści, a wcześniej odpowiadał za nowe projekty biznesowe.
W kwietniu br. Gremi Media uruchomiła strukturę analityczną BFPconceptLab, którą kierują Joanna Żero i Jarosław Machocki. Firma przygotowuje się do debiutu na rynku giełdowym NewConnect, ponadto zamierza sprzedać maksymalnie 683,2 tys. akcji w ofercie niepublicznej.
Gremi Media wydaje „Rzeczpospolitą”, „Parkiet” i ich serwisy internetowe. Ponadto ma po 50 proc. akcji e-Kiosku i ComPress, 49 proc. serwisu Kariera.pl i 47 proc. spółki MMC organizującej konferencje biznesowe.
Dołącz do dyskusji: Marcin Kowalczyk dyrektorem generalnym ds. komercyjnych w Gremi Media