Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR
Do grona agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły 4 nowe firmy: dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa One House. Organizacja liczy obecnie 130 członków.
Do grona członków SKM SAR dołączyły dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa One House. Graffiti oraz Lucky Luciano dołączyły też do Klubu Producentów Reklamowych SAR, który teraz będzie liczył 9 wiodących domów produkcyjnych.
Agencja Power, która działa od samego początku wspólnie z SAR w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń oraz inicjatywie #TUgether, zasili struktury Klubu Agencji Eventowych, liczącego 13 członków.
Agencja marketingowa One House dołącza do ogólnej struktury Stowarzyszenia.
- Przystąpienie do SAR jest kolejnym etapem stałego, ponad siedmioletniego rozwoju ONE House. Dzięki członkostwu w Stowarzyszeniu chcemy mieć większy wpływ na rozwój branży komunikacji marketingowej i aktywnie współpracować w tym celu z innymi agencjami - podkreśla Marcin Piecewicz, CEO agencji.
Dołącz do dyskusji: Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR