Grupa ClickAd i Arteria tworzą spółkę ecommerce 360e-com. Jej szefem Krzysztof Łada
Spółki Clickonometrics i ConversionLabs (należące do Grupy ClickAd) oraz Grupa Kapitałowa Arteria utworzyły nowy podmiot na rynku dostawców technologii e-commerce - 360e-com. Na czele jednoosobowego zarządu stanął Krzysztof Łada.
360e-com oferuje usługę omnichannel retargeting, która ma podnosić sprzedaż w e-commerce za pośrednictwem kampanii banerowych i mailingowych. Od września 2018 roku marka należała do Clickonometrics i ConversionLabs, spółek zależnych ClickAd.
W 2019 roku w 360e-com zainwestował Mazowiecki Inkubator Technologiczny, należący do GK Arteria. Spółka ta dysponuje komercyjnym contact center specjalizującym się m.in. w utrzymaniu klienta i prowadzeniu infolinii. GK Arteria objęła mniejszościowy udział (nie zdradza dokładnie, ile procent) w 360e-com z możliwością jego zwiększenia.
W wyniku przeprowadzonych zmian kapitałowych, nowo powstała spółka 360e-com stała się właścicielem wszystkich praw kontraktów i technologii Clickonometrics. Przejęła też 100 proc. udziałów w spółce Conversion Labs.
Poprzez inwestycję w 360e-com GK Arteria uzupełniła zakres świadczonych usług marketingowych realizowanych dotychczas przez spółki Polymus oraz Brave Agency.
Clickonometrics oferuje własne narzędzia analityczne. Spółka specjalizuje się w świadczeniu usług z zakresu adserwer emisyjno – afiliacyjny, audience profiling, retargeting spersonalizowany, analizy Big Data & Data Minning, marketing automation, platform i narzędzi lead nutrition, hosting.
ConversionLabs to spółka działająca od 2017 r., oferująca usługi e-mail retargeting (w tym retargeting statyczny, dynamiczny oraz geotargeting).
Dołącz do dyskusji: Grupa ClickAd i Arteria tworzą spółkę ecommerce 360e-com. Jej szefem Krzysztof Łada