Grupa Onet.pl jako partner Bundesligi będzie prowadzić jej polski serwis internetowy
Grupa Onet.pl przez najbliższe trzy lata będzie na polskim rynku oficjalnym partnerem niemieckiej ligi piłkarskiej Bundesliga. Umowę o współpracy podpisała z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej DFL.
W ramach współpracy Grupa Onet.pl przejmuje prowadzenie oficjalnego polskiego serwisu internetowego o Bundeslidze, który poprzednio działał pod adresem bundesliga.com/pl, a teraz funkcjonuje jako bundesliga.onet.pl. Na stronie będą publikowane m.in. ekskluzywne materiały od DFL poświęcone tym rozgrywkom.
- Onet jest wiodącą platformą internetową w Polsce, dzięki czemu ma możliwość dotarcia do jeszcze większej liczby fanów w Polsce - wyjaśnia tę współpracę Christian Seifert, dyrektor generalny Bundesligi. - Wspólnie z DFL chcemy oferować naszym czytelnikom ekskluzywne treści, by móc uczynić Bundesligę jeszcze popularniejszą w Polsce. Współpraca ta jest kamieniem milowym dla naszej dynamicznie rozwijającej się oferty treści o tematyce sportowej - dodaje Mark Dekan, prezes Ringier Axel Springer Media AG, właściciela Grupy Onet.pl.
W czerwcu br. strony sportowe Grupy Onet-RASP zanotowały 6,1 mln użytkowników i 227,5 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dwa lata temu partnerem Bundesligi w Polsce został „Przegląd Sportowy”, tak jak Grupa Onet.pl należący do Grupy Ringer Axel Springer. Nowy sezon tych rozgrywek startuje w piątek, tak jak w ostatnich latach mecze będzie transmitować Eurosport 2.
Dołącz do dyskusji: Grupa Onet.pl jako partner Bundesligi będzie prowadzić jej polski serwis internetowy