Grupa Uzdrowiska Polskie z nową identyfikacją wizualną
Grupa Uzdrowiska Polskie, w skład której wchodzą Uzdrowiska Konstancin-Zdrój, Uzdrowiska Nałęczów, Uzdrowiska Kamień Pomorski oraz Uzdrowiska Iwonicz-Zdrój, zmieniła swoją identyfikację wizualną. Za jej przygotowanie odpowiada CREO Anna Gałek.
Podstawą nowej identyfikacji wizualnej Uzdrowisk Polskich jest nowy logotyp, którego elementem spajającym wszystkie marki z grupy jest zielona mapa Polski.
- Ma się on kojarzyć z tradycją - a co za tym idzie - ma w pełni wykorzystać potencjał faktu, że Uzdrowiska cechuje wiele lat doświadczeń w lecznictwie i bliskości z naturą. Wkomponowanie w znak konturu Polski, wpisuje się w promocję poczucia tożsamości narodowej - mówi Maciej Markowski, wiceprezes zarządu Uzdrowiska Konstancin-Zdrój.
Elementem rozróżniającym poszczególne logotypy z grupy, poza nazwą lokalizacji jest symbol nawiązujący do danego miejsca. Do każdego uzdrowiska przypisano także odmienny kolor przewodni.
W wyniku prac nad nową identyfikacją wizualną powstała również tzw. „Księga Znaku”, opisująca wszystkie elementy systemu identyfikacji wizualnej oraz sposoby i zasady ich wykorzystania.
Nową identyfikację wizualną Grupy Uzdrowiska Polskie przygotowało studio CREO Anna Gałek.
Dołącz do dyskusji: Grupa Uzdrowiska Polskie z nową identyfikacją wizualną