HBO Polska: 'True Blood' zobaczyło 186 tys. widzów
Pierwszy odcinek serialu "Czysta krew", nadany w ubiegłą sobotę,zobaczyło 186 tys. osób. Premiera serialu została poprzedzona dużąogólnopolską kampanią.
Stacja podczas emisji produkcji miała 1,46 proc. udziału wogólnopolskim rynku. W grupie satelitarno- kablowej udział wyniósł2,31 proc. Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research dziennyudział stacji 7 lutego ukształtował się na poziomie 0,34 proc.
Wprowadzenie serialu zostało wsparte kampanią promocyjną. Objęłaona swoim zasięgiem TVN,TVN24,TVN Style, AXN, RMF FM, Trójkę orazRadio ZET. Działania reklamowe prowadzono także w sieci (Onet,Interia, Wirtualna Polska, nasza-klasa.pl) oraz w kinach.
Akcja serialu "Czysta krew" toczy się na przedmieściach NowegoOrleanu, w fikcyjnym mieście Bon Temps. Dzięki odkryciu sztucznejkrwi wampiry wychodzą z ukrycia, by walczyć o prawo do byciarównoprawnymi obywatelami. Twórcą serialu jest laureat Oscara AlanBall, pomysłodawca kultowej produkcji Sześć stóp pod ziemią."Czysta krew" zgromadziła największą widownię spośróddotychczasowych produkcji HBO, a grająca w nim Anna Paquin za swojąrolę otrzymała w tym roku Złoty Glob.
12-odcinkowa produkcja jest emitowana na HBO w soboty o godz.22:00. Powtórki można oglądać w HBO2 we wtorki i piątki o godz.22:00.
Dołącz do dyskusji: HBO Polska: 'True Blood' zobaczyło 186 tys. widzów