Homebox TV w Play: telefonia i internet z pakietami telewizyjnymi, w reklamach Wojewódzki i Cielecka (wideo)
Play wprowadza ofertę Homebox TV, w której oprócz usługi telefonicznej i internetowej dostępne są pakiety stacji telewizyjnych. Ceny wynoszą od 60 do 100 zł miesięcznie. W reklamach Homebox TV występują Magdalena Cielecka i Kuba Wojewódzki.
W ramach Homebox TV każdy użytkownik otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y oraz internet w smartfonie bez limitu danych (40 GB transferu danych z pełną prędkością).
Wraz z aktywacją numeru przyznawany jest półroczny dostęp do platformy muzycznej Tidal. W ofercie dostępne są też zniżki na smartfony, m.in. 500 zł mniej za Huawei P20 Pro, Xiaomi Mi 9T i Samsunga Galaxy Note10 przy wyborze oferty Duet lub Rodzina.
Nielimitowany internet, podstawowy pakiet z 33 kanałami
Homebox TV obejmuje też nielimitowany internet w komputerach, z czego 150 GB z pełną prędkością. W ramach promocji można otrzymać dodatkowe 50 GB miesięcznie transferu z nielimitowaną prędkością.
Z kolei podstawowy pakiet telewizyjny obejmuje 33 stacje, m.in. Comedy Central, Fox, Fox Comedy, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, kanałów z rodziny National Geographic, History i TNT. Usługa działa w oparciu o boks, który po podłączeniu urządzenia do anteny telewizji naziemnej lub gniazda kablówki pozwala też odbierać stacje z naziemnej telewizji cyfrowej.
Urządzenie, działające na systemie Android TV, umożliwia też korzystanie z aplikacji internetowych z treściami wideo, takich jak Netflix, HBO GO, YouTube, Ipla, Player czy TVP VOD. W ramach opcji Play Now TV można oglądać filmy i seriale na żądanie oraz programy do 7 dni po ich emisji, a także nagrywać je w chmurze udostępnianej przez operatora.
Boks obsługuje wideo w jakości 4K oraz HDR, dołączony jest do niego pilot Bluetooth umożliwiający wyszukiwanie treści głosem. Urządzenie można podłączyć do dowolnego telewizora z portem HDMI i do dowolnego łącza internetowego. Treści dostępne w Play Now TV można także oglądać w aplikacji mobilnej i serwisie Playnow.pl.
Ceny i promocje w Homebox TV
Homebox TV jest dostępny w podobnych wariantach jak oferta abonamentowa Play. Ceny za usługę są takie:
- 100 zł miesięcznie w opcji Solo,
- 75 zł miesięcznie od osoby w opcji Duet,
- 60 zł miesięcznie od każdej z trzech osób w opcji Rodzina (czwarta i kolejna osoba zapłacą po 50 zł).
Nowi klienci mogą przez cały czas umowy korzystać bez dodatkowych opłat z jednej z następujących usług:
- ekstra 50 GB miesięcznie na karcie do internetu,
- pakiet kanałów HBO wraz z HBO GO,
- pakiet Sport (Eleven Sports 1 , Eleven Sports 2, Motowizja TV , Extreme Sports Channel),
- pakiet Kids (BBC CBeeBees, Boomerang, CN Poland, DaVinci Learning, Duck TV, Nick Jr, Nickelodeon),
- pakiet Extra (AMC, AXN, BBC HD, BBC Brit, BBC Earth, BBC Worldwide, Comedy Central Family, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Lifetime, Motowizja TV, Romance TV, MTV Hits, MTV Rocks, MTV Live HD, MTV Dance, VH1, Gin).
Na początku czerwca br. Play pod marką Homebox wprowadził nowy plan abonamentowy z nielimitowanym internetem, jednocześnie podnosząc ceny pozostałych. Reklamował to piłkarz Krzysztof Piątek, a w kolejnej kampanii wystąpił Adam Małysz z żoną i córką.
W kwietniu w ofercie Play pojawiła się natomiast osobna usługa telewizyjna Play Now TV Box z pakietami stacji i platform VoD. W podstawowym wariancie kosztuje 20 lub 35 zł miesięcznie, na koniec czerwca korzystało z niej 17,6 tys. klientów sieci.
Wojewódzki i Cielecka w reklamach
Gwiazdami kampanii reklamującej Homebox TV są Kuba Wojewódzki i Magdalena Cielecka, a także Basia i Maciek występujący od ponad pięciu lat we wszystkich spotach Play. Kuba Wojewódzki w kampaniach sieci pojawia się od 2012 roku, natomiast dla Magdaleny Cieleckiej to pierwszy udział w reklamie tego telekomu.
Działania reklamowe Play są realizowane we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za przygotowanie i realizację kampanii telekomu odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).
Na koniec marca br. Play miał 12,666 mln aktywnych użytkowników. W pierwszym kwartale br. telekom zanotował wzrost przychodów o 3 proc. do 1,686 mld zł oraz zysku netto o 39,7 proc. do 214 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Homebox TV w Play: telefonia i internet z pakietami telewizyjnymi, w reklamach Wojewódzki i Cielecka (wideo)