Konkret PR i Futurama tworzą Human Signs
Agencje Konkret PR i Futurama połączyły się i utworzyły markę Human Signs.
Human Signs jest znakiem towarowym należącym do spółek Konkret PR i Futurama CI.
Agencje te, działając pod nowo utworzoną marką, chcą w większym stopniu eksploatować PR w social mediach, czy prowadzić działania komunikacyjne za pomocą aplikacji na smartfony. Marką Human Signs kierują Ewa Król-Sawicka, partner zarządzający w Konkret PR oraz Waldemar Leszczyński, partner zarządzający w Futuramie.
- Musimy - przez zmiany technologiczne i kulturowe - jeszcze lepiej niż do tej pory wykorzystywać potencjał social mediów, content marketingu czy SEO - podkreśla Waldemar Leszczyński.
W strukturach Human Signs są osoby odpowiedzialne za analizy SEO i za budowanie serwisów internetowych, a także za produkcję treści audio oraz wideo.
Dotychczas Konkret PR swoje usługi rozwijał pracując dla klientów obecnych na rynku nieruchomościowym, farmaceutycznym i lifestylowym, natomiast Futurama finansowym, fin-techowym i retail. Połączenie kompetencji ma pozwolić agencjom funkcjonować w szerszym spektrum branż.
Dołącz do dyskusji: Konkret PR i Futurama tworzą Human Signs