SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hypermedia Isobar otwiera oddział w Azji. Stawia na Filipiny

Na początku lipca ruszy oddział agencji Hypermedia Isobar (Grupa Aegis) w Manili na Filipinach. Będzie on realizować na rynkach azjatyckich działania dla globalnych klientów firmy.

Przedstawiciele Hypermedia Isobar uzasadniają, że otwarcie oddziału agencji na Filipinach to odpowiedź na szybko rosnące zapotrzebowanie rynków azjatyckich na usługi marketingowe w mediach cyfrowych oraz popularyzację modelu worldsourcingu wśród globalnych klientów. - Dla międzynarodowych korporacji współpraca z jednym partnerem odpowiedzialnym za wdrożenia na wszystkich rynkach jest efektywniejsza niż praca z wieloma lokalnymi wykonawcami. Centralizacja produkcji interaktywnych pozwala bowiem, poza efektywnością kosztową, uzyskiwać również standaryzację, na wielu poziomach, m.in. bezpieczeństwa, skalowalności, wydajności i integralności danych - opisuje Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Hypermedia Isobar.

Obecnie agencja obsługuje międzynarodowo koncerny takie jak Procter & Gamble, Kellogs czy Reebok. Jest też jednym z głównych ośrodków produkcyjnych sieci Isobar, wykonującym prace dla klientów z całego świata. W przypadku firmy Kellogs strategią i kreacją zajmują się oddziały Isobar w Londynie i Paryżu, a Hypermedia odpowiada za produkcję i lokalizację na całą Europę. Ponadto ramach modelu worldsourcing agencja oferuje usługi maintenance & pperations, polegające na utrzymaniu i aktualizacji wszystkich serwisów www, aplikacji na Facebooka czy stron mobilnych klienta w trybie 24/7/365 we wszystkich strefach czasowych.

Hypermedia podkreśla, że specyfika rynków azjatyckich - kwestie kulturowe i językowe oraz odległa strefa czasowa - sprawia, że najlepiej pracować tam na miejscu. - Do tego skala wyzwań na tych ogromnych rynkach jest bardzo duża - dodaje Krzysztof Andrzejczak.

Oddział agencji w Manili na Filipinach zostanie otwarty na początku lipca. Pracę w biurze rozpocznie 15-osobowy zespół, kierowany przez Krzysztofa Szymczaka, który z Singapuru będzie odpowiadał za kontakty z głównymi klientami, oraz Piotra Skłodowskiego, zarządzającego teamem produkcyjnym w Manili.

Hypermedia zdecydowała się otworzyć swój oddział właśnie w Manili, bo jest tam dużo doświadczonych pracowników posługujących się biegle wieloma językami oraz obowiązuje wysoki etos pracy. Przy organizacji biura i rekrutacjach Hypermedia współpracuje z centralą Isobar APAC.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia Isobar otwiera oddział w Azji. Stawia na Filipiny

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
czy to oni wyprodukowali satyre/antyreklame dezodorantu Ambi Pur
i antyreklame chinskiego/azjatyckiego żarcia typu smiecie ?
bo ja myslalem,ze to konkurs na parodie byl,a to na serio :))
moze oni wiedza dlaczego serwis netu dziala u nich 24/7
a u mnie net siada w nocy okolo polnocy,to w Polsce
i dlaczego na innym operatorze moge obejrzec w nocy video
na welt.de -smiga kilka razy,a na polskich stronach nawet tytul
ledwie wchodzi,muli,muli i pada,
0 0
odpowiedź