IDMnet będzie sprzedawać reklamy w serwisie „Polityki”
Broker reklamowy IDMnet rozpoczął obsługę serwisu internetowego tygodnika „Polityka” w zakresie sprzedaży reklam na zasadach wyłączności sieciowej. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Polityka.pl dołączyła w ofercie IDMnetu do pakietów IDMnet (Informacje, Publicystyka), Biznes (Wiadomości, Opinie, Newsroom) i Mobile (Biznes), a pojedyncze sekcje witryny trafiły także do pakietów Finanse (Biznes) i Lifestyle (Kobieta).
Oferta reklamowa serwisu obejmuje reklamy display (desktopowe i mobilne), działania niestandardowe przy ścisłej współpracy z redakcją i działami reklamy serwisu, reklamę natywną, newsletter oraz reklamę w „Polityce” na iPad i w Polityce Cyfrowej.
W grudniu ub.r. Polityka.pl zanotowała 503,9 tys. użytkowników i 7,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: IDMnet będzie sprzedawać reklamy w serwisie „Polityki”