InnerValue dla Fast Finance, Sare i Trinity. Andrzej Szurek nową twarzą
Agencja relacji inwestorskich InnerValue pozyskała trzech nowych klientów. Ruszyła także z działaniami na rynku ukraińskim.
Nowi klienci InnerValue to zarówno spółki już notowane na giełdzie, jak i przygotowująca się do debiutu. Wśród firm, z którymi agencja rozpoczęła współpracę są Fast Finance (notowana na głównym rynku GPW spółka zajmująca się obrotem wierzytelnościami), Sare (firma z NewConnect zajmująca się przygotowywaniem i wdrażaniem strategii e-mail marketingowych) oraz Grupa Trinity (firma inwestycyjno–doradcza, która w październiku planuje wejście na rynek alternatywny).
Agencja przedłużyła też współpracę z giełdowym funduszem NFI Midas. Początkowo odpowiadała za relacje z mediami i inwestorami w trakcie przeprowadzanej przez fundusz emisji akcji serii C. Po zakończeniu oferty (sprzedano wszystkie akcje i pozyskano blisko 300 mln zł), NFI Midas zdecydował się na kontynuowanie współpracy z InnerValue przy realizacji strategii zdobycia pozycji lidera mobilnego internetu w Polsce.
Ostatnio powiększył się również zespół agencji - dołączył do niego Andrzej Szurek, były dziennikarz "Parkietu" i "Rzeczpospolitej", który objął stanowisko head of new markets i będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów z zagranicy oraz notowanych na rynkach alternatywnych. Szczególną uwagę InnerValue zamierza poświęcić rynkowi ukraińskiemu, na którym prowadzi rozmowy z kilkoma podmiotami. Pomocne w działaniach na tym kierunku ma być doświadczenie Szurka, który zawodowo zajmuje się tematyką ukraińskiego rynku kapitałowego od pięciu lat.
Dołącz do dyskusji: InnerValue dla Fast Finance, Sare i Trinity. Andrzej Szurek nową twarzą