Instytut Książki wyda 3 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo
W tym roku zostanie zrealizowana kampania reklamowa promująca czytelnictwo. Na czwarty kwartał planuje ją Instytut Książki, który zamierza na nią przeznaczyć 3 mln zł.
Zaplanowana na ostatni kwartał br. kompleksowa kampania promująca czytelnictwo w Polsce ma być skierowana głównie do osób w wieku produkcyjnym, a także do rodziców i dziadków. Ma przede wszystkim wykorzystywać tzw. reklamę ambientową, zarówno ATL, jak i BTL.
W ramach akcji przewidziano emisję spotów w telewizji, radiu, reklamy na outdoorze, działania w mediach społecznościowych (Facebooku, Twitter, Instagram). Wsparciem będą aktywności BTL, m.in. guerrilla marketing, marketing wirusowy i eventy.
Obecnie nie wiadomo, która firma zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii. Instytut Książki na początku sierpnia ogłosi przetarg, w którym wybierze firmę odpowiedzialną za planowane działania.
Budżet kampanii oszacowano na 3 mln zł netto.
Dołącz do dyskusji: Instytut Książki wyda 3 mln zł na kampanię promującą czytelnictwo