Interaktywna gra kryminalna promuje Plus na Kartę
W ramach nowej kampanii Plusa na Kartę startuje gra interaktywna „Zaginięcie profesora Sempre”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Media Direction, Point of View, 121 PR, Socializer, Nobagames i GG Network.
„Zaginięcie profesora Sempre” to fabularna gra kryminalna, w której zadaniem uczestników jest gromadzenie dowodów i poszlak prowadzących do odkrycia tytułowej tajemnicy. Akcja - zaplanowana od 5 do 30 marca - obejmuje przede wszystkim stronę ktodoladowal.pl, a także szereg innych miejsc w internecie (serwis Plus.pl, profile Plusa na Facebooku, Google+, NK.pl i YouTubie, film umieszczony na ipla.tv, specjalny bot na Gadu-Gadu), gdzie znajdują się podpowiedzi. Zwycięzcy otrzymają smartfony (m.in. Sony Xperia S) i kody na filmy w Ipli.
Gra będzie reklamowana w serwisach z oferty Polsat Media (m.in. aplikacji iPla), Społeczności.pl (Fotka.pl), GG Network i na Facebooku. Akcję wymyślił dom mediowy Media Direction, który odpowiada też za koordynację działań i planowanie mediów na jej potrzeby. Scenariusz i mechanikę gry oraz oprawę graficzną i reklamy przygotowała agencja Point of View, dodatkowe zabawy wewnątrz gry stworzyła firma Nobagames, a za funkcjonalności związane z użyciem bota GG odpowiada GG Network. Natomiast wsparciem gry w mediach społecznościowych zajmują się agencje 121 PR (prowadzenie profili) oraz Socializer (wykonanie odpowiednich aplikacji).
Dołącz do dyskusji: Interaktywna gra kryminalna promuje Plus na Kartę