SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interaktywna zabawa w rozmowę rekrutacyjną reklamuje piwo Heineken (wideo)

W nowej reklamie Heineken prowadzi z odbiorcą interaktywną grę w formie hipotetycznej rozmowy rekrutacyjnej. W zależności od udzielanych odpowiedzi różnie opowiada o sobie i swoich produktach.

Na nową kampanię Heinekena o nazwie „Heineken GoPlaces” składa się na reklamowy spot oraz przygotowana przez markę specjalna strona internetowa dostępna także w polskiej wersji.

Na witrynie użytkownik znajdzie interaktywną grę z Heinekenem, w której występuje w roli kandydata do pracy w firmie. Występujący na ekranie rekruter zadaje szereg niełatwych czasem pytań, a wybór odpowiedzi determinuje rodzaj reklamowego przekazu, w którym Heineken przekazuje informacje o firmie i jej produktach, sprzedaje też filozofię towarzyszącą funkcjonowaniu marki na rynku.

Kampania przygotowana przez agencję Cloudfactory jest prowadzona na dedykowanej stronie internetowej, a także w serwisach Facebook oraz LinkedIn.

Dołącz do dyskusji: Interaktywna zabawa w rozmowę rekrutacyjną reklamuje piwo Heineken (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl