Interaktywna zabawa w rozmowę rekrutacyjną reklamuje piwo Heineken (wideo)
W nowej reklamie Heineken prowadzi z odbiorcą interaktywną grę w formie hipotetycznej rozmowy rekrutacyjnej. W zależności od udzielanych odpowiedzi różnie opowiada o sobie i swoich produktach.
Na nową kampanię Heinekena o nazwie „Heineken GoPlaces” składa się na reklamowy spot oraz przygotowana przez markę specjalna strona internetowa dostępna także w polskiej wersji.
Na witrynie użytkownik znajdzie interaktywną grę z Heinekenem, w której występuje w roli kandydata do pracy w firmie. Występujący na ekranie rekruter zadaje szereg niełatwych czasem pytań, a wybór odpowiedzi determinuje rodzaj reklamowego przekazu, w którym Heineken przekazuje informacje o firmie i jej produktach, sprzedaje też filozofię towarzyszącą funkcjonowaniu marki na rynku.
Kampania przygotowana przez agencję Cloudfactory jest prowadzona na dedykowanej stronie internetowej, a także w serwisach Facebook oraz LinkedIn.
Dołącz do dyskusji: Interaktywna zabawa w rozmowę rekrutacyjną reklamuje piwo Heineken (wideo)