Inżynier z 30-letnim stażem bohaterem nowej wizerunkowej kampanii Orlenu
Orlen rozpoczął nową kampanię wizerunkową. Pokazany jest w niej jako firma z tradycjami, inwestująca w bezpieczeństwo energetyczne Polaków.
Bohaterem spotu emitowanego w telewizji i Internecie jest pan Marek, inżynier z 30 letnim stażem pracy, który obserwuje rozwój Grupy Orlen od lokalnego przedsiębiorstwa naftowego do międzynarodowego koncernu multienergetycznego, zapewniającego bezpieczeństwo energetyczne kraju i regionu, dostarczającego energię i paliwa ponad 100 milionom Europejczyków a także oferującego zaawansowane produkty w ponad 100 krajach na 6 kontynentach.
Przyczynkiem do opowiedzenia historii są Święta Bożego Narodzenia i prezent od najbliższych, dostarczony za pośrednictwem Orlen Paczka.
Kampania „Orlen dla Polski" będzie realizowana w telewizji, internecie i na outdoorze do 31 stycznia 2024 roku. Za realizację kampanii odpowiada agencja Heart&Brain, za planowanie i zakup mediów dom mediowy Sigma Bis, należący do Orlenu i PZU.
Dołącz do dyskusji: Inżynier z 30-letnim stażem bohaterem nowej wizerunkowej kampanii Orlenu