IPG Mediabrands przejmuje globalną obsługę mediową Dyson od Mindshare
Grupa reklamowa IPG Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative wygrała przetarg na globalną obsługę mediową firmy Dyson, producenta m.in. odkurzaczy.
Przetarg na globalną obsługę mediową firmy Dyson trwał od wiosny br. Budżetu bronił dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP) pracujący dla tej marki od 8 lat.
Szacuje się, że roczny budżet mediowy marki wynosi ok. 600 mln dolarów.
IPG Mediabrands ma zająć się planowaniem i zakupem mediów oraz SEO. Współpraca obu firm rozpocznie się 1 kwietnia 2022 roku. Nie ujawniono, na jak długo zawarto umowę o współpracy. Nie podano też nazw pozostałych uczestników przetargu.
Nie wiadomo jeszcze, która z agencji mediowych IPG Mediabrands - UM czy Initiative - zajmie się obsługą marki Dyson. Nieoficjalnie mówi się o tym, że zostanie do tego powołany specjalny, dedykowany zespół.
Przetarg koordynowała firma Mediasense.
Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands przejmuje globalną obsługę mediową Dyson od Mindshare