Iwona Doktorowicz-Dudek za Piotra Jurjewicza wiceprezesem ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej
Iwona Doktorowicz-Dudek objęła funkcję wiceprezesa ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej. Pełniący poprzednio to stanowisko Piotr Jurjewicz będzie pracował w kontrolującej firmę Grupie SABMiller jako consumer integrated marketing director w Ameryce Łacińskiej.
Przez ostatnie 10 lat Iwona Doktorowicz-Dudek pracowała w Grupie Danone, zajmując się marketingiem w kraju i za granicą w obszarze produktów mlecznych i ciastek. W latach 2012-2014 była dyrektorem marketingu Danone Polska, odpowiadając za marki Activia, Actimel, Danonki, Danio, jogurt Danone, Fantasia i Gratka.
Wcześniej pełniła funkcje managerskie w firmach Reckitt Benckiser oraz Tchibo. Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim, a następnie MBA na Uniwersytecie Warszawskim i Illinois.
Poprzednio wiceprezesem ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej przez ponad dwa lata był Piotr Jurjewicz. Wkrótce zacznie pracę w oddziale Grupy SABMiller w Miami, gdzie jako consumer integrated marketing director będzie odpowiadał za region Ameryki Łacińskiej.
Jurjewicz pracował już w SABMiller jako wiceprezes ds. marketingu w Kolumbii (w latach 2009-2012), Peru (2006-2009) oraz Rumunii (2004-2006), a wcześniej regionalny manager marketingu w SABMiller Europa w Budapeszcie (2002-2004).
Wcześniej pracował w Polsce: w latach 1996-1998 w Lech Browary Wielkopolski kolejno jako brand manager, public affairs manager oraz dyrektor ds. innowacji marketingowych, w latach 1998-2000 jako dyrektor ds. marketingu w Browarach Tyskich Górny Śląsk, a w latach 2000-2002 jako dyrektor grupy marek w Kompanii Piwowarskiej.
Jest absolwentem filologii hiszpańskiej na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ponadto ukończył MBA na Nottingham Trent University we współpracy z Wielkopolską Szkołą Biznesu w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Iwona Doktorowicz-Dudek za Piotra Jurjewicza wiceprezesem ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej